دندانپزشک Secrets

Wiki Article

نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد که لمینت سرامیکی بهتر است یا کامپوزیت ونیر. هر کدام ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود را دارند.

انجام کلیه خدمات ایمپلنت دیجیتال, خدمات زیبایی و طراحی لبخند در کلینیک دندان‌پزشکی دکتر نوشین نصیری

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ایمپلنت بعد از کاشت قابلیت جابه جایی ندارد پس در صورت وجود بی نظمی در دندان ها حتما باید ارتودنسی کرد و بعد در صورت نیاز کاشت ایمپلنت.

تا زمانی که دندان‌های ایمپلنت بر روی لثه سوار شوند، بیمار می‌تواند دندان موقت برای پر کردن جای آن‌ها استفاده کند.

حتی اگر به پیوند استخوان نیاز باشد، غالباْ مقدار کمی از ماده مخصوص پیوند استخوان را در هنگام کاشت ایمپلنت در جای مورد نظر قرار می‌دهند.

سپس دندانی موقت نصب شده و در صورت نیاز به مصرف آنتی بیوتیکیا مسکن این تجویز برای بیمار داده خواهد شد.

البته ایمپلنت فوری نیز وجود دارد که طی چند ساعت به پایان می‌رسد.

در صورتیکه لازم باشد کارهای جانبی همچون کشیدن دندان ثانویه انجام گیرد، دندان‌پزشک در هنگام انجام جراحی کاشت ایمپلنت آن را انجام داده و جای آن را با پست ایمپلنت پر می‌کند.

شاید در نگاه اول تصور کنید که قیمت ایمپلنت دندان زیاد است اما اگر به ماندگاری و مادام العمری آن فکر کنید می بینید که هزینه آن آنقدرها هم زیاد نیست.

آشنایی با مراحل ایمپلنت فوری و تفاوت آن با ایمپلنت معمولی می‌تواند استرس و اضطراب بیماران را کاهش دهد، به همین click here دلیل توصیه می‌شود که بیماران قبل از انجام این روش‌های درمانی ابتدا به خوبی راجع‌به آن‌ها تحقیق کنند.

مزیت مهم آن‌ها، انجام درمان تنها در یک جلسه است. البته ای پی اس ونیر نسبت به دیگر انواع لمینت کیفیت و شفافیت پایین‌تری دارد.

اندوستریال از جمله روش‌های متداولی است که با کمک آن پایه‌های ایمپلنت در استخوان فک صورت قرار گرفته و سپس بر روی آن تاج دندانی نصب می‌شود.

آنالوگ ایمپلنت که نسخه کپی بدنه ایمپلنت است، به کوپینگ ترنسفر پیچ می شود.

مراحل ایمپلنت دندان بسته به نوع جراح و پروسه انتخابی متفاوت و قابل تغییر است. تشخیص و بررسی آسیب دیدگی دندانی اولین مرحله ایمپلنت دندان است. سپس نوبت پیوند استخوان فک بر حسب نیاز و آماده سازی آن برای ساخت ایمپلنت دندانی است.

Report this wiki page